Są wolniejsi!

Co to za strona?

Przestań myśleć o bieganiu

Zacznij biegać

Kim jesteśmy

Bieganie to klucz

który otwiera drogę
do lepszego życia

Przyłącz się do nas

Twoje nogi wcale się nie poddają

Robi to twój umysł

Nowości

Płacz na treningu

Śmiej się po wygranej walce

Szybki kontakt

Nieważne jak wolno robisz postępy

I tak jesteś dalej niż ci,
którzy siedzą w domu

Od nowa

Dzikie Ultra i Półdzika Trzydziestka

 Rezerwacja zakończona
 
0
Kategoria
U siebie
Termin
2020-02-09 06:22 - 14:00
Miejsce
Olsztyn, Wysoka Brama

BIEG PRZED SIEBIE CZYLI - DZIKIE ULTRA I PÓŁDZIKA TRZYDZIESTKA.
Zgodnie wcześniejszymi zapowiedziami, spełniając życzenia członków i sympatyków naszej grupy biegowej zapraszamy na trochę dłuższe wybieganie.
Proponujemy dwa dystanse – ultra 60 km i półultra :) czyli 30 km.
Trasa o dystansie 30 km polegała będzie na tym, że reflektujący na ten kilometraż pobiegną z nami do miejscowości Szelążek (żółty punkt oznaczony na mapie) i po zrobieniu wspólnego zdjęcia wrócą do miejsca startu. Trasa jest prosta wiec nikt nie zabłądzi, dla asekuracji można skorzystać z magicznej opcji zegarków biegowych o nazwie WRÓC DO STARTU :)

Ci którzy z nami już biegali wiedzą, że tempo zawsze dostosowujemy do najwolniejszego zawodnika. Oczywiście można biec szybciej ale warunkiem udziału w wycieczce, który trzeba bezwzględnie zaakceptować, są cykliczne postoje realizowane celem dołączenia wolniejszych biegaczy do czoła grupy.
Zapewniamy łączność za pomocą walkie-talkie między czołem a ogonem biegu, tak wiec na pewno nikogo nie zostawiamy;
Specjalnie dla debiutantów zapewniamy po każdych 10 km (lub na wyraźne życzenie :) uczestników biegu) przerwy związane z:
1. lansem czyli wykonaniem zdjęcia robionego przednią kamerą aparatu zamontowanego w telefonie komórkowym :) :) :) celem późniejszego
(lub natychmiastowego) umieszczenia ich na znanym portalu społecznościowym;
2. popasem czyt. zżarciem części zapasów i uzupełnieniem płynów;
3. zrzuceniem części balastu (nazwę to ładnie – czynności fizjologiczne :)
Parę wiadomości organizacyjnych:
1. Start - Wysoka Brama - tradycyjnie już słynna dziura w ziemi ( wykop pod początkowy przystanek olsztyńskiego metra, to jedna z ostatnich szans startu z tego kultowego miejsca bo... podobno mają ją zasypać);
Godzina startu 6:22 (nie za późno nie za wcześniej), Godzina startu spowodowane jest też faktem, że dystans 60 km chcemy ukończyć jeszcze w niedzielę 
Zabierzcie ze sobą jakieś przekąski (żele, rodzynki, daktyle czy też inne kulki mocy, jeśli ktoś musi szybko uzupełnić zasoby energetyczne to colę.
Oczywiście należy się bezwzględnie zaopatrzyć w wodę ale przede wszystkim w napoje izotoniczne. Polecam izotonik własnej produkcji:
• 9 g czyli 1,5 łyżeczki od herbaty soli kuchennej
• 1 l wody
• sok z jednej cytryny, limonki, małej pomarańczy lub grejpfruta (albo innego owocu cytrusowego).
Wszystkie składniki dokładnie zmieszać, aż do pełnego rozpuszczenia soli. Dobrym pomysłem będzie dodanie liści świeżej mięty – nadadzą napojowi świeżości i zrównoważą nieco mdły smak soli.

3. Ubiór należy dostosować do warunków atmosferycznych, w taki sposób aby się nie przegrzać (do panującej temperatury na zewnątrz dodajemy +10°C i do takiej temperatury dostosowujemy nasz strój biegowy) W plecaku warto mieć jakąś bluzę/kurtkę aby na postojach za bardzo się nie wychłodzić)
4. Zabieramy czołówki, bo zanim się rozjaśni to będziemy biegli po leśnych ścieżkach.
Trasa przedstawiona na zdjęciu wydarzenia.
Track do wgrania w linku poniżej :
https://drive.google.com/file/d/1nF745aAzATNwtvSxvDBma-zSZTj2NWKI/view?usp=sharing
Poniżej krótka instrukcja wgrania tracka do zegarka serii Garmin:
Do przesłania pliku potrzebne będą następujące elementy:
• plik z trasą w formacie .GPX
• zgodne urządzenie treningowe Garmin (Zegarki z serii Forerunner, Fenix, Tactix, Quatix, Epix.
• komputer, tablet lub laptop ze złączem USB
• zgodny kabel do synchronizacji urządzenia Garmin z np. komputerem
Pierwszą czynnością jaką należy wykonać jest pobranie pliku z trasą i zapisanie go na dysku komputera.
W kolejnym kroku łączymy odbiornik Garmin z komputerem. Do połączenia należy wykorzystać oryginalny kabel Garmin .
Po tym jak komputer rozpozna nowe urządzenie otwieramy jego folder główny,
a następnie folder o nazwie Garmin.
Odnajdujemy folder o nazwie NEW FILES i otwieramy go.
Do folderu o nazwie NEW FILES wklejamy wcześniej pobrany plik z trasą
Po skopiowaniu pliku można bezpiecznie odłączyć urządzenie Garmin od komputera. I to w zasadzie wszystko. Teraz pozostaje już tylko odnalezienie w zegarku lub liczniku funkcji o nazwie Kursy.
Dla przykładu w zegarku Garmin kursy znajdują się w: Ustawienia > Nawigacja > Kursy.


WAŻNE: Bardzo prosimy o potwierdzenie udziału w wydarzeniu abyśmy wiedzieli na kogo mamy czekać przysłowiowe 3 minuty

PROSZĘ RÓWNIEŻ OD RAZU DEKLAROWAĆ DYSTANS WYCIECZKI W ANKIECIE:
https://www.facebook.com/events/588520018377289/permalink/588520918377199/
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.sawolniejsi.pl a jeśli chcecie dołączyć do pozytywnie zakręconej społeczności biegowej to zapraszamy w szeregi naszego stowarzyszenia: https://www.sawolniejsi.pl/index.php/o-nas/dolacz-do-nas

 
 

Terminy

  • 2020-02-09 06:22 - 14:00

Wspierane przez iCagenda

Przyłącz się!Biegaj razem z nami dla zdrowia i przyjemności